Autor Wiadomość
Maciek Z.
PostWysłany: Pią 19:17, 09 Lis 2007    Temat postu:

Proponuję aby w tym roku , odwrotnie do roku ubiegłego na pierwszy rzut poszedł Jantar i został udostępniony nam już w marcu . W końcu to wiosna jest najlepszym okresem do latania treningowego i wyczynowego . Myślę również że mógłby na wiosnę wyglądać nieco lepiej niż to ma miejsce ostatnio . Pozdrawiam Maciek
Bartek
PostWysłany: Pią 12:05, 09 Lis 2007    Temat postu:

Chłopaki, sprawa została postawiona na ostatnim Zarządzie, zobowiązano K.Mucka do załatwienia jej i o ile mi wiadomo to Krzysiek jest już po rozmowie z Mynarskim. Nie wiem na 100% jaki jest jej wynik ale coś mi się obiło o uszy, że nie najlepszy.
Szkoda, że Mynarski zastosował samowyczep kiedy dostał od nas "tosta" ale chyba musiał (instrukcja użytkowania Jantara zakłada właśnie samowyczep)

A propos działu technicznego to nareszcie mamy mocny wpływ na ich działania, nie widze problemu, żeby dać dyrektorowi informację o konieczności zakupu lub zrobienia spadochronika. Osobiście lobbuję na rzecz grafiku przeglądów szybowców i chyba się uda w 100% (czyli: dział tech. podaje nam od kiedy do kiedy dany szybowiec ma być w warsztacie a my jako sekcja mamy jedynie w podane weekendy pomóc przy przebazowaniu sprzętu z hangaru do warsztatu i z powrotem)
Maciek Z.
PostWysłany: Czw 16:05, 08 Lis 2007    Temat postu:

Oczywiście nie mam pojęcia czy wyczepienie następuje pod kątem między 76 a 90 stopni natomiast następuje to w fazie stromego wznoszenia i dużo wczesniej niż sam bym się wyczepił np. Juniorem ze zwykłym zaczepem .
Jeśli chodzi natomiast o formalne załatwienie tej sprawy to oczywiście masz rację . Pozdrawiam Maciek Z.
papazulu
PostWysłany: Czw 15:15, 08 Lis 2007    Temat postu:

Nie ma co prosić, tylko jeśli nie ma reakcji, to wnieść oficjalne pismo na dziennik, żeby Zarząd nie pominął go. Ciekawe tylko, skąd wiesz, jaki jest właściwy kąt, bo o ile pamiętam, a właściwie zaraz zobaczę, mam instrukcję G72/G73 na półce, to kąt wyczepienia wynosi 83s. +- 7st, zatem tolerancja jest spora. Ale oczywiście, najlepiej niech zmierzy to sam Mynarski, w końcu jesteśmy konsumentami i mamy do tego prawo.

Wyciągarka przestanie dostawac w dupę, jak wreszcie ktoś władny zamontuje do niej spadochronik wielkości zapewniającej bezpieczne ciąganie szybowców i długą trwałość liny, czyli dozy spadochronik średnicy 1,5 do 1,8 metra. Wiem, że takie spadochroniki można juz dostać w Polsce za niewielką cenę.

Pozdrawiam
Łukasz Szymaniak
Maciek Z.
PostWysłany: Sob 16:01, 27 Paź 2007    Temat postu:

Ominąłem wcześniej ten post i dlatego dopiero teraz spróbuję podzielić się wrażeniami . Start za windą taki jak na juniorze z tą różnicą że samowyczep prawdopodobnie jest zainstalowany pod niewłaściwym kątem i to powoduje wyczepianie na ciągu dużo wcześniej niż powinno to nastąpić . Tak więc kicha bo szybowiec , lina i wyciągarka dostają w dupę . Na dodatek nie mogę znowu doprosić się aby ktoś z kadry zadzwonił do Mynarskiego i rozpoczął procedurę reklamacyjną . Mimo to przy średnich warunkach atmosferycznych jantar wychodził na 350m więc i tak 100 , 150m wyżej niż z przednim zaczepem . Zeby było ciekawiej to ubezpieczenie skończyło mu się w połowie września nie wiedzieć czemu więc sezon w plecy . Maciek Z.
papazulu
PostWysłany: Pią 17:04, 31 Sie 2007    Temat postu: Jak się lata nową wersją Jantara? :-)

Cześć,

znów cisza, ale ją przerwę (sprowokowany nieco przez Prezesa, z którym dziś rozmawiałem, przypomniał mi o korzeniach). Ciekawy jestem, jak się lata zmodernizowanym Jantarem. Jak startuje za windą, jakie są wrażenia, czy pompuje, no i oczywiście najważniejsze, na jakie wysokości wychodzi (bezwzględnie i w porównaniu z innymi szybowcami)? Podwozie nadal się tak cieżko zamyka?

Pozdrawiam z Pruszcza (jeszcze przez miesiąc)
Łukasz Szymaniak

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group